انجمن

تصفیه آب و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب سپتیک تانک

انجمن

تصفیه آب و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب سپتیک تانک

دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم.

اول از همه بگم من که این پوست رو مینویسم متخصص نیستم.


اما با تحقیق و سرچ که تو گوگل کردم متوجه شدم قبل از اینکه دستگاه تصفیه آب بخریم یا چه برند یا مارکی بخریم باید بدونیم که در چه شهری هستیم و چه آبی داره من که تو تهران زندگی میکنم آخرش متوجه شدم خرید آب معدنی بهتر از دستگاه تصفیه آب هست. گرون بودن دستگاه و نگاه داری  اون و کیفیت آب معدنی رو بیشتر از دستگاه تصفیه قبول دارم. به خیلی از دلایل که در آینده توضیح میدم.

سیستم های تصفیه آب صنعتی و یا آب آشامیدنی و یا استفاده زیاد از آب با شرایط بالا فرق میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد